torsdag 18. mars 2010

Stitchery, lappeteknikk og søm


Her i denne bloggen vil jeg presentere ulike mønstre som jeg designer. Jeg designer stempler til scrapbooking også, men denne bloggen skal fylles med stitchery, lappeteknikk og søm. Jeg har nemlig funnet frem min gamle symaskin, som har stått bortgjemt i et skap i altfor lang tid. Gleden over å sy er stor, og gleden av å designe egne mønster er like så stor, så denne bloggen skal fylles med mønstre, farger og glede.
Bildet som jeg har lastet opp her er mønster #106 som jeg har tegnet til ære for min symaskin som nå endelig skal få komme i bruk igjen etter en kummerlig tilværelse, gjemt men ikke glemt. Denne symaskinen ble også en del av logoen min, som dere sikkert ser.

Jeg har en Husqvarna Viking quiltemaskin som jeg har vært svært fornøyd med. Da jeg kjøpte symaskina for mange år siden(tiden går jo så fort) fikk jeg med ekstrautstyr til maskinen, bla. en fot for frihåndsquilting, og den har jeg hatt stor glede av, og jippi, jeg hadde ikke glemt hvordan det skulle gjøres. Håper at dere som besøker bloggen min vil legge igjen en kommentar, det er bestandig så koselig å få kommentarer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar