tirsdag 30. august 2011

Vintage stitchery



Det er så utrolig mange fine vintage stitchery. Her er en liten kattepus som er helt bedårende. Dette mønstret fant jeg på nettet, men jeg husker ikke lenger hvor. Kunne passe fint som et lite bilde på et barnerom. Jeg har fargelagt motivet med Promarker tusjer. Jeg har ikke fargelagt hele motivet, kun lagt på litt farge langs stingene, på denne måten får jeg lys og skygge på motivet.

There are so many beautiful vintage stitchery patterns. This pattern I have found somewhere on the internet, I cannot remember where. I could frame this little cutie and hang it in my daugthers bedroom. I have colored the stitchery with Promarker pens. I have only colored along the embrodery tread, this way I create light and shadows in the embrodery.

2 kommentarer: