søndag 25. juli 2010

Things to do


Jeg startet å sy på denne quilten for lenge siden, og jeg har ikke klart å få den ferdig. Teppet er satt sammen av trekanter, og jeg tror noe av grunnen til at jeg ikke har blitt ferdig er at jeg quilter hjerter i hver rute for hånd. Nå har jeg bestemt meg for å gjøre det ferdig, får ha det liggende fremme. Jeg har brukt både gamle og nye stoffer, baksiden er en duk fra 70 -tallet. Hadde vært kjekt å få det ferdig.

I started this quilt a long time ago, and I do not seem to have the time to finished it. I have to quilt the hearts by hand, and now I have decided to make an effort and finelly sew the last hearts. I have made this quilt with some old and some new fabric, and I love to use some of the fabric from clothes, curtains and other cotten fabric. The backing on this quilt is a tablecloth from the 70`s.

2 kommentarer:

  1. Mye jobb med quilting.....men det blir nok kjempefint når det blir ferdig! Stå på!
    Takk for koselige kommentarer i min blogg :)

    SvarSlett
  2. Muy bonito, el bolso del gatito es precioso. Seguimos en contacto.Bss, desde España!!!

    SvarSlett