fredag 15. april 2011

Award

Jeg har fått en award av Kjersti http://kjerstissykrok.blogspot.com/ tusen takk det var koselig. Jeg skal gi denne Awarden videre til 5 blogger som har færre enn 100 følgere, og samtidig skal jeg svare på 5 spørsmål:
1. Hvorfor startet du blogg? Det er så gøy å kommunisere med andre som liker å være kreative. Gjennom blogging kan man gi og få inspirasjon.

2. Hvilke blogger følger du? Jeg føler ulike blogger, interiør, scrapbooking, foto og blogger som omhandler quilting og stitchery.

3. Favorittfarge? Det må bli turkis, jeg liker alle varianter av fargen, mot det grønne og mot det blå, skarp eller dus, herlig uansett.

4. Favorittfilm(er)?Jeg liker sience fiction og eventyrsjangeren.

5. Hvilke land ville du besøke, og hvorfor? USA, Australia og Afrika. USA og Australia pga. interessen for quilting, og Afrika fordi jeg er fasinert av eksotiske dyr, elefanter, løver, giraffer, ja til og med slanger og insekter. Jeg skulle likt å reise på safari.

De 5 bloggene jeg gir denne Awarden til er:






God helg til alle sammen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar