søndag 24. april 2011

Hageforkle/Garden apron










Å så herlig det er med vår, disse dagene i solen har vært fantastiske. Jeg har vært ute i hagen hver dag, og det er så gøy å se de små plantene komme frem og strekke seg opp mot solen. Men jeg har også brodert og sydd, det ble et hageforkle som jeg skal bruke ja netopp i hagen. Motivene har jeg designet og fargelagt med kritt.
O how I have enjoyed this days in the sun. I have been out in the garden everyday and the small plants are stretching their leaves up from the ground to reach for the sun. But I have been sewing as well, I made this apron a fe weeks ago, and now I will use it. I have designed the motif and sewn them with brown DMC jarn, and then I have colored the motif with chalk.

4 kommentarer:

  1. Så flott forkle! Nesten for fint til å bruke i hagen, men det er jo veldig koselig å ha noe hjemmestichet på seg da !!

    SvarSlett
  2. Hei.
    Så kjempefint det var:)
    Mens dere nøt 20 grader og sol, satt vi på fjellet i regn.
    Nå er det tid for vasking av treningstøy før jeg stikker nesa ut i vårsola.
    Ha en fin dag:)
    Klem fra Ann-M.

    SvarSlett
  3. Genialt! Virkelig noe å tenke på. Også så fint det ble! Hilsen Siri:-)

    SvarSlett
  4. oj det var nydelig. Et sånn burde jeg også ha som roter og graver i hagen.

    SvarSlett